Հյուրանոցներ

Latest Reviews

  • Shaaaat lav vayr e ev hianali spasarkum. Mshtapes tarm uteliqner ev texum patrastvox tarm xmorexen. Shat gexecik tesaran e anmijapes patshgambic erevum e Surb Hovhannes ekexecin.

    ռեյտինգ 0
    կարդալ
  • Մի մեծ ստոր գայլերի ոհմակ է այստեղ աշխատում այլ ոչ բյիկներ կյանք պարքևող բալիկներին ․ուղղակի ոմանց բախտը բերում է շնորհավորում եմ ․լկտիուցյան անտարբերուցյան ու ոչ մի կաթիլ մեղքի զգացողուցյան աստիճանը այնքան բարցր է որ ուղղակի միայն աշխատում են մաևդկան փողերը թալանելու համար․կարող են իրեն անգետուցյան պատճառով նորածնին զրկել կյանքից բայց ոչինչ ինչա եղել որ իրանց համար ասածա վերևներում հո չեն պատժվելու ետ կեղտերը ․եթե սխալվում եմ ամբողջուցթյամբ չեմ գրում ձեր մասին ավելացրեք սրիկա լիլիթ գրիքորյան որ արդեն մոռացել ես սխալ ցուցումներիտ հետևանքով ինձ պատճառած ցավը քո արածներն ես մոռացել ծննդաբերության ընդացքում հիմա ժխտում ես ստորաբար բա ինչ պատճառով եք ձեր ստոր քառյակով փաստաբանով խոսում ձեր փոխարեն փաստաբը պիտի պատասխան տա ․դու ել մարգոն ել ում ձեռքերում տղաս ստացավ կյանքից հեռանալու ճանապարը հակոբնել ու ենննն ռուզան կոչեցյալն ել մեղավոր եք թե մեր թե աստծու առաջ ու հիմաել երևի ուրախ նորտարի եք պատրաստվում նշեք

    ռեյտինգ 0
    կարդալ
  • Ոչ ոքի խորհուրդ չեմ տա օգտվել Հայփոստից և նրա այսպես կոչված արագացված փոստային ծառայություններից (EMS): Էս թվին էսքան անպատասխանատու , լրիվ խորհրդային տարիների վատորակ սպասարկում հիշեցնող սպասարկում վաղուց չէի հանդիպել: Նոյեմբերի 24-ին EMS-ով կարևոր փաստաթղթեր ուղարկեցինք ԱՄՆ 30 գրամանոց նամակի համար 15960 դրամ վճարելով ( + 100 դրամ էլ EMS ծրարի համար)` հույսով , որ ինչպես իրենք էին հավատացնում 5-6 աշխատանքային օրում պետք է հասնի: Փաստաթղթերը անհրաժեշտ էին ԱՄՆ-ում դեկտեմբերի 6-ին կայանալիք դատի համար, այսինքն շատ կաևոր էր որ ժամանակին հասնի: Մեր ուղարկած նամակը մեզ համար անհասկանալի պատճառներով նոյեմբերի 28-ից մինչև դեկտեմբերի 12-ը մնաց NY մաքսային ծառայություններում ինչից EMS Armenian-ն առհասարակ տեղյակ չէր: Track անելով ու ծրարի ՉՏԵՂԱՇԱՐԺՎԵԼՈՎ անհանգստացած մենք ինքներս EMS -ին դեկտեմբերի 4-ին տեղեկացրեցինք (ընդ որում քանի որ իրենք ամենայն հավանականությամբ դեռ նախնադարում են իրենց հետ կապ հաստատել 21-րդ դարի միջոցներով i.e. հեռախոս, ինտերնետ անհնար էր , ստիպված գնացել հասել ենք Սարյանի Հայփոստի գրասենյակ, քանի որ հեռախոսազանգերին չեն պատասխանում առհասարակ) ՝ խնդրելով կապ հաստատել և արագացնել ծրարի ուղարկումը հասցեատիրոջը , այսինքն իրենք գումարը վերցնում են որպես door to door service, բայց միայն ուղարկելու տերն են: Թե նամակը մի տեղ կորի արդեն իրենց գործը չի: Ի վերջո նամակը հասցեատիրոջը հասցվեց դեկտեմբերի 13-ին, դեկտեմբերի 12-ին միայն դուրս գալով մաքսային հատվածից , այսինքն մենք $35 վճարեցինք որ մեր ծրարը երեք շաբաթում նոր տեղ հասնի , էն դեպքում որ էդ երեք շաբաթ տևելու համար կարող էինք լրիվ անվճար ուղարկել: Հիմա էլ դիմում ենք գրել գումարը հետ պահանջելով (իմիջիայլոց դիմումը հասցնելու համար էլ 200 դրամ են ուզել - լրիվ նախնադար! ) քանի որ 5-6 օրը դառել է համարյա երեք շաբաթ: Մեր դիմումին ըստ Հայփոստի իրենց и.о.- ն կարող է պատասխանի մինչև մեկ ամիս ժամկետում: Այսինքն ԱՄՆ-ի հսկայական USPS-ը մաքսիմում մեկ օրում պատասխանում է , իսկ Հայփոստի и.о.-ին մեկ ամիս է պահանջվում մեր նամակին պատասխանելու համար: Խայտառակ հաստատություն, որի միակ ֆունկցիան ոնց հասկացա դառել է թոշակ բաժանելը ու մառկա տպելը:

    P.S. Փաստորեն երբ որ իրենց ձեռնտու է լավ էլ արագ պատասխանում եք Դեկտ 15-ին իրենց ֆեյսբուքյան էջում հայտնեցի դժգոհությունս, հաջորդ առավոտյան արդեն փոստով ստացա իրենց լկտի պատասխանը այն մասին որ քանի որ իմ նամակը չի կորել այլ հանձնվել է (թեկուզ երկու-երեք շաբաթ ուշացումով ) հասցեատիրոջը, ուրեմն որևէ գումարի ետ վերադարձ չի կարող լինել: Իսկ ձեր տնօրենի պաշտոնակատարը տեղյակ է արդյոք թե ինչ է նշանակում արագացված փոստ և քանի օրում էիք դուք պարտավորվել մեր նամակը տեղ հասցնել ինչի համար մենք վճարել ենք նախատեսված գումարը? ?

    ռեյտինգ +1
    կարդալ
  • Պետք է վերաթողարկեի քարտս, որը տրվել էր դեռ Առէքսիմբանկի կողմից (ափսոս որ փակվեց Առէքսիմը, որից օգտվում էինք երևի քսան տարի): Գնացի Արդշինբանկի Նոր Նորքի մասնաճյուղ (Գայի պողոտա) , քանի որ այն տանս մոտ է գտնվում: Նախ ասեմ որ այս մասնաճյուղից երբեմն-երբեմն օգտվելուց միշտ էլ դժգոհութուններ ունեցել ենք, քանի որ միշտ հերթեր են առաջանում, չնայած որ по идее մի 10 աշխատող պետք է սպասարկի (ելնելով պատուհանների քանակից), բայց նստած են լինում երկու-երեքը: Մուտքի մոտ դրված բանկոմատի չաշխատելուց վրդովված կնոջ գոռգոռոցի տակ` նախօրոք նշելով գալուս նպատակը ( քարտի վերաթողարկում) ստացա համարս և սկսեցի սպասել: Մի որոշ ժամանակ անց ինձ կանչեց 2 պատուհանի աղջիկը, բայց իմանալով որ քարտ պետք է վերաթողարկեմ (ինչը իրենց մոտ պետք է որ նշված լիներ), հետ ուղարկեց ինձ, բա նույն թղթիկով կմոտենաք 7 -ի սպասարկողին: OK , մոտեցա 7-ին, որտեղ ոչ ոք չկար, նստեցի , սկսեցի սպասել: Մի որոշ ժամանակ անց (էն բանից հետո, որ ամուսինս արդեն աղմուկ բարձրացրեց :) ) եկավ ոմն Անի , նստելուց հետո երկար ժամանակ (ռայոնի ակցենտը մի քանի անգիր արած "կուլտուրական" բառերով կոծկել փորձելով) խոսեց հեռախոսով , նշեց որ կառավարիչը արձակուրդում է ու ինքը типа փոխարինողն է, հետո վերջապես անդրադարձավ ինձ, համբերատար սպասողիս՝ Բա ձեզ ով ա ուղարկել ԻՄ մոտ !!!!! WTF ! այ ------ դու ըտեղ ինչ գործ ունես առհասարակ, ինչ ա նշանակում ով ա ուղարկել...վերջացավ նրանով որ ուղղակի քարտս փակեցի ու վերջ: Հարգելի Արդշինբանկ , եթե սա կարդաք իմացեք որ ձեր customer service-ն էլ, ձեր աշխատակիցների մակարդակն էլ , ծառայությունների որակն էլ at least էս մասնաճյուղում մի հատ չաղլիկ 0 է:

    ռեյտինգ +3
    կարդալ
  • Ռիմա Թրավել՝ լավագույն տուրիստական ընկերությունը Հայաստանում

    ռեյտինգ 0
    կարդալ