Արարատբանկ-Araratbank

full starfull starfull starhalf starempty star ռեյտինգ 3.5 , 21 կարծիքներ

Վեբ Կայք : http://www.araratbank.am

Ժամեր : Երկ Երք Չրք Հնգ Ուրբ Շբթ 09:00-17:45

Հեռախոս : +374-10-546363 ; +374-10-527979

Մեր մասին:
ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿԸ ձեւավորվել է 1991 թվականից Հայաստանի ֆինանսական շուկայում գործող Հայկապբանկ-ի վերակազմավորման արդյունքում:ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ խումբը բաղկացած է եղել Բանկի ...ավելին

Գրեք ձեր կարծիքը

Խնդրում ենք գնահատել այս վայրը 1-ից 5 աստղ (1=շատ վատ, 5=շատ լավ)

Կարծիքներ

Հատկապես Մաշտոցի մասնաճյուղը շատ հարմարավետ է, իսկ աշխատակցուհին շատ բարեհամբույր էր։

ռեյտինգ 0
կարդալ

Երկու անգամ եմ օգտվել ընդամենը, երկու անգամն էլ գոհ եմ մնացել սպասարկումից, ոչ մի խնդիր

ռեյտինգ +2
կարդալ

Շատ դժգոհ եմ մնացել միշտ Արարատբանկից, հատկապես Արշակունյաց մասնաճյուղից... սպասարկման մակարդակ չունեն... և առհասարակ... հաճախորդին մի քիչ հաճախորդի նման վերաբերվեք...

ռեյտինգ +1
կարդալ

im bankn e, yes shat goh em

ռեյտինգ -1
կարդալ

Банк, который работает в субботу до 17:45, и этим все сказано, потому что всегда бывают экстренные ситуации, когда срочно нужно в банк в выходные и не один из них не открыт, cпасибо 'этому банку за спасение в таких ситуациях))))))))))))))))

ռեյտինգ +3
կարդալ

Իմ կազմակերպությունը այս բանկի հետ է աշխատում արդեն երկու տարի և առայժմ կարամ ասեմ միայն լավը, ճիշտ է կարծիքս մի փոքր նեղ է այն իմաստով, որ ես չեմ հասցրել դեռ շատ ծառայություններց օգտվել, բայց այնուամենայնիվ առայժմ կասեմ միայն դրականը.... այո իրանց մատուցած ծառայութոյւնների մեջ կան որոշ անհարմարություններ (օրինակ առանց չեկային գրքույկի կանխիկացում հնարավոր չէ անել), սակայն կարծում եմ որոշ ժամանակ անց դրանք կհղկվեն:

ռեյտինգ +3
կարդալ

shat goh em te spasarkumic te arajarkvox carayutyunneric ev amen amen inchic !!! im karciqov shahavet ev xostumnalic bank e .

ռեյտինգ +3
կարդալ

Miayn Hyusisayin poxotayi masnachyuxn em sirum,vorovhetev spasarkumy shat lavn e ev shat hacheli! Irenc ashxatanqnel shat arag en katarum, vorpeszi hachaxordy erkar chspasi!

Kentronakan texy uxxaki xaytarakutyun e ,herik chi munat demqer mi hat el hetyt xosum en u camon en camum!

ռեյտինգ +1
կարդալ

հարաբերական շատ լավ կամ վատ կարծիք գրել այս բանկ վերաբերյալ...օրինակ պետքա վճարում անեյ ու բանը հասավ նրան որ էտ կասիռ կոչվածը վրաս մունաթ էր գալիս, դրա համար իրանց 0 աստղ:
Բայց դրանից հետո մոտեցա ավանդների բաժին որտեղ ինձ գերազանց սպասարկեցին, շատ գոհ մնացի: Ընդհանուր համակարգ չկա էլի..եթե բախտդ բերի քեզ նորմալ մարդ սպասարկի գոհ կմնաս, եթե չե կարան վրատ մունաթներ գան էնքան մինչեվ մի հատ տեղը չես դնում դրանց

ռեյտինգ +2
կարդալ

ԼԱՎ ԲԱՆԿ Ա , ՄԱՐԴՈՒՆ ԿԱՐԳԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿԵԼ ԳԻՏԵՆ.

ռեյտինգ +1
կարդալ

Բանկից էլ եմ գոհ , բայց անկեղծ ասաց , գնում եմ սիրալիր սպասարկման ու ՄԻՄԻԱՅՆ Անիների համար : Դուք շատ լավն եք ... Մարի

ռեյտինգ -1
կարդալ

2 Աստղ ոչ թե բանկին, այլ Երիտասարդական մասնաճյուղում աշխատող Անի անունով աշխատակցին, թե չէ բանկը որպես այդպիսին առհասարակ ոչ մի աստղի արժանի չէ:
1. Որովհետև բանկի մենեջերի խորհրդով արտարժույթով հաշվեհամար բացեցի՝ միջազգային փոխանցումների համար: Շուրջ մեկ ամիս սպասելուց հետո վերջապես ստացա պլաստիկ քարտը, որով կարող էի առանց բանկ հաճախելու, ըստ իրենց, կանխիկացնել փոխանցված գումարը: Բարեբախտաբար մինչև լուրջ կիրառության անցնելը փորձեցի փոքր գումար փոխանցել և ստուգել համակարգի աշխատունակությունը: Ընդամենը 100$ փոխանցելու համար արտերկրում վճարեցին 10 000 դրամ, իսկ ինձ քարտին հասավ ընդամենը...........62.3$!!!!! Երբ փորձեցի պարզաբանել բանկում, պատասխանեցին, որ միջնորդ բանկն է այդքան պահումներ արել: Այսինքն, գումարը ուղղակիորեն չի հասնում, նախ գնում է ինչ-որ Եվրոպական բանկ, նոր գալիս, ու էդ բանկի տվյալները իրենք են տվել: Չեմ հասկանում ինչով են մտածում էս համակարգը ներդրած բանկի մենեջերները:
2. Հյուսիսային պողոտայում գտնվող մասնաճյուղի կառավարչի անկիրթ ու անհարգալից վարքագիծն արդեն ուրիշ պատմություն է............ ափսոս, որ նման մարդիկ են հիմնականում աշխատում սպասարկման ոլորտներում.....

ռեյտինգ +2
կարդալ

Պատմությունը սկսվեց նրանից, որ ես ընդունվեցի աշխատանքի և աշխատավարձ ստանալու համար ինձ տրամադրեցին Արարատբանկի քարտ: Չեմ ուզում անդրադառնալ ծառայությունների որակին, բայց նշեմ, որ հիանալի ՉԷՐ: Երբ դուրս եկա աշխատանքից, որոշեցի հաշիվը փակել, գնացի Կոմիտասի մասնաճյուղ: Պարզվեց, որ իմ հաշվին կից, առանց իմ համաձայնության բացվել է նաև մեկ այլ հաշիվ, և ինձ հայտնեցին, որ այդ երկրորդ հաշվով ինչ որ գործարքներ են կատարվել, բայց ես չեմ կարող այդ հաշիվը փակել, որովհետև քարտը ինձ մոտ չէ(հիմարություն): Համարս վերցրին և ասեցին կզանգահարեն, եթե մի բան պարզեն: Ես ջղայնացած մի քանի օր անց գնացի գլխամասային գրասենյակ: Ասեցին, որ իմ հարցով կզբաղվեն ու նորից համարս վերցրին…. մի քանի որ հետո (այս անգամ վերջապես) զանգեցին ու ասեցին, որ կարող եմ մոտենալ ու հաշիվը փակել: Գնացի փակելու: Չեմ հասկանում, ինչպես են իրենք ընտրում սպասարկման բաժնի աշխատակիցներին….Ինձ սպասարկող աղջկա եղունգները 5 սմ էր, ու ամեն անգամ մի տառ հավաքելու համար ձեռքը բարձրացնում էր մինչև գլուխ, 50 րոպեում հազիվ կարողացա փակել հաշիվը և գումարը հանել….. պարզվեց բանկի սխալն էր ու մյուս հաշվից սպասարկման գումար էր գանձվել պատահմամբ բացված հաշվի համար…Ես էլ այդ բանկ ոտք չեմ դնի հաստատ:

ռեյտինգ +4
կարդալ

vat,vat vat spasarkum,jamerov hert es kangnum,vor qo kes ropeanoc gorc@ 20 ropeum mi kerp anen!!!!!!!!!!!! patuhanneri kes@ chi spasarkum,miayn 1-2 patuhan en spassarkum u arhestakan hert en stexcum...zzvum em es bankic,bayc stipvac em ashxatavarcs estexic stanal,partadrel en...enpes vor--0 miavor kdnei,apsos chka

ռեյտինգ +1
կարդալ

Ճիշտն ասած, մինչև այսօր չէի առնչվել ԱՐԱՐԱՏ բանկի հետ.. Կարծում եմ, որ մեր ծանոթությունը ահագին կհետաձգվեր, եթե չպատահեր երեկվա դեպքը..
Երեկ երեկոյան, բավականին ուշ ժամի, Արարատ բանկի բանկոմատը մի կլորիկ գումար «կուլ տվեց» իմ հաշվից) Ինչ-որ խափանում տեղի ունեցավ բանկոմատի աշխատանքի մեջ, որի արդյունքում, գումարը համ ինձ չհասավ, համ էլ բալանսիցս անհայտացավ...
Բանկոմատի անմիջապես կողքը – Արարատ բանկի մասնաճյուղ կա, որը բաց է մինչև 22.00 (խոսքս Հյուսիսային պողոտայի մանսաճյուղի մասին է).. Բանկում, ինձ ասեցին, որ պետք է գրել դիմում և 10 (!) օր սպասել... նախատոնական օրերի համար ամենալավ մխիթարանքը չէր, ուստի որոշեցի այսօր դիմել գլխավոր գրասենյակ...
Պետք է նշեմ, որ այսօր շաբաթ օր է, դեկտեմբերի 29... նախատոնական և կես աշխատանքային օր... Մի խոսքով, ասեմ , որ հույս չկար ) Զայրույթս, հիմնականում , պայմանվորված էր այն բանով, որ բանկի սխալի պատճառով ստիպված եմ 10 օր սպասել!!!

Բավականին անբարեհամբյուր և անտեղյակ անձնակազմի հետ շփումից հետո - ինձ միացրեցին պլաստիկ քարտերով գործառնությունների վարչության պետ Ստեփան Փայասլյանի հետ.. Վստահ եմ, որ, եթե Ստեփան Փայասլյանի նման աշխատակիցներ մի քիչ շատ լինեն – էս երկիրն էլ երկիր կդառնա!! Էս մարդը, իր նախատոնական կեսօրը նվիրեց իմ գումարը վերադարձնելու ճանապարհներ փնտրելուն, օրվա ընթացքում իմ հետ կապի մեջ մնալով, մանրամասները ճշտելով և այլն.. մի խոսքով, արդեն բանկի փակվելու ժամն էր, երբ գումարս հաջողվեց վերականգնել: Փայասլյանը անձամբ ինձ ուղեկցեց մեկ ուրիշ մասնարյուղ, որտեղից էլ ստացա գումարը:
Ինչ եմ ուզում ասեմ )) Իսկապես զգացված և շնորհակալ եմ .. ու, իրոք, չէի կարծում, որ հայաստանյան բանկային համակարգում նման վերաբերմունք և սպասարկում կարող է լինել..
Շնորհակալություն

ռեյտինգ +4
կարդալ

մտնում ես բանկ հենց դիմացում կանգնած է մի աղջիկ որը ժպտալուց բացի ընդհանրապես ոչ մի բան չգիտի բայց իփր տեղեկատու է էլի ինչ հարցնում ես ասում է հերթ կանգնեք մոտեցեք պատուհաններին ու նկատել եմ անկախ գործիդ բնույթից ինքը պատահականության սկզբունքով պատուհաններ էր ասում,հետո մոտենում ես պատուհանին ու սպասում սպասում սպասում այնքան մինչև որ երկու աշխատողները իրանց ջերմ զրույցը չեն ընդհատում քո իրենց խանգարող ներկայության պատճառով հետդ էլ նենց են խոսում ոնց որ պատասխան են ուզում թե դու խի մեր զրուցը ընդհատեցիր, հա հետո էլ եթե վճարումից ու փող ստանալուց բացի ուրիշ գործ ես ունենում զավեշտալի իրավիճակի մեջ ես ընկնում վարկային հարցով էի գնացել ու երբ սպասարկվում էի կեսից աշխատողը ասեց սպասեք մեկ րոպե ու դուրս եկավ բանկի գլխավոր մուտքից, դե արի մտածի թե ուր գնաց, երկար սպասելուց հետո պարզեցի որ իրենց բանկի մի մաս տեղակայված է բանկի հետևի էլիտար շենքում ու իրենք տենց են աշխատում լավա որ ավելի հեռու չի թեչէ թղթերդ կվերցնեին երթուղայինով կտանեին կպեչատեին ու հետ կբերեին.ափսուրդ է ուղակի սենց բան ես դեռ չէի տեսել,

ռեյտինգ +8
կարդալ

Պատմությունը սկսվեց նրանից, որ ես ընդունվեցի աշխատանքի և աշխատավարձ ստանալու համար ինձ տրամադրեցին Արարատբանկի քարտ: Չեմ ուզում անդրադառնալ ծառայությունների որակին, բայց նշեմ, որ հիանալի ՉԷՐ: Երբ դուրս եկա աշխատանքից, որոշեցի հաշիվը փակել, գնացի Կոմիտասի մասնաճյուղ: Պարզվեց, որ իմ հաշվին կից, առանց իմ համաձայնության բացվել է նաև մեկ այլ հաշիվ, և ինձ հայտնեցին, որ այդ երկրորդ հաշվով ինչ որ գործարքներ են կատարվել, բայց ես չեմ կարող այդ հաշիվը փակել, որովհետև քարտը ինձ մոտ չէ(հիմարություն): Համարս վերցրին և ասեցին կզանգահարեն, եթե մի բան պարզեն: Ես ջղայնացած մի քանի օր անց գնացի գլխամասային գրասենյակ: Ասեցին, որ իմ հարցով կզբաղվեն ու նորից համարս վերցրին.... մի քանի որ հետո (այս անգամ վերջապես) զանգեցին ու ասեցին, որ կարող եմ մոտենալ ու հաշիվը փակել: Գնացի փակելու: Չեմ հասկանում, ինչպես են իրենք ընտրում սպասարկման բաժնի աշխատակիցներին....Ինձ սպասարկող աղջկա եղունգները 5 սմ էր, ու ամեն անգամ մի տառ հավաքելու համար ձեռքը բարձրացնում էր մինչև գլուխ, 50 րոպեում հազիվ կարողացա փակել հաշիվը և գումարը հանել..... պարզվեց բանկի սխալն էր ու մյուս հաշվից սպասարկման գումար էր գանձվել պատահմամբ բացված հաշվի համար...Ես էլ այդ բանկ ոտք չեմ դնի հաստատ:

ռեյտինգ +3
կարդալ

Normala vat chi, spasarkumic goh em, shat arag vcharumner en @ndunum(arayjm miayn et harcov gorc unem bankeri het)

ռեյտինգ 0
կարդալ

Ինչու են բանկերի բոլոր աշխատողները քեզ վերաբերվում որպես ցածրի? Այնքան մեծ ա հիաստափությունս, որ որոշել եմ բոլոր բանկերի մասին կարծիք գրեմ...Այս անգամ գնացի Արարատ Բանկ, իհարկե, շատ վատ հիշողություններ ունեմ այս բանկի հետ կապված, որովհետև մի քանի տարի առաջ, երբ քարտ էի պատվիրել ու շատ շտապ էր պետք, խնդրել էի հնարավորին չաձով շուտ պատրաստեն. Խոստացան 3 աշխատանքային օրում պատրաստել, բայց 3 օրից հետո ամեն օր ասում էին, թե վաղը կլինի, հետո, թե քարտի պլաստմասայից չկա (աբսուրդ), հետո, թե պատրաստ ա, բայց չեն բերում...ու էդպես 15 օր ավել, մինչև չդիմացա ու գնացի իրանց մոտ, խնդրեցի կանչեն ղեկավարությունից որևէ մեկին, պարզվեց ոչ-ոք տեղում չէին (աբսուրդ), ու հետո ասեցի, որ 2 ժամից գալիս եմ իմ քարտի ետևից ու եթե չլինի, արդեն Ձեզ համար վատ կլինի...1 չամից պատրաստ էր......լավ, դա անցյալում էր...այսօր էլ խոստացան 3 օրում, տեսնենք...բայց ինչու են ածխատողները 2 սանտիմետրանոց եղունգներ "աճեցնում", եթե պետք ա ցուցամատի եղունգը կտրեն, որ գոնե մեկ մատով համակարգչի ստեղնաշարով աշխատեն...հա, հարց ես տալիս, զանգում են չգիտեմ ում ու ճշտում են ինչ պետք է անել, 15րոպե սպասել եմ, որից 8 րոպեն որոշում էին աշխատողներով, թե ինչ ուտեն - 120 դրամանոց պոնչիկ, տե 150 դրամանոց եռանկյուն խաչապուրի... ի դեպ, ներքին ցանցից եթե մեկն օգտվում է, ապա մյուսները սպասում են, մինչև ազատվի կապը, նոր զանգեն...
Երկար գրեցի, չէ... 2 աստղ միայն նրա համար, որ անհամբեր սպասում եմ իմ նոր քարտին...

ռեյտինգ +13
կարդալ

Սպասարկումից, սակագներից շատ գոհ եմ:

ռեյտինգ -1
կարդալ

մեկ անգամ եմ մտել այս բանկ. այն էլ հարցազրույցի համար.. "տեղեկատուն" էնքան մուննաթիկ էր, որ այլևս ոչ մի անգամ ցանկություն չառաջացավ այնտեղ մտնելու, համ էլ ինձ գործի չվերցրին :D

ռեյտինգ +3
կարդալ

Քարտեզ

Հայաստան, 0010, Երևան, Պուշկինի փող., 19 շենք
;